Reklamacje i zwroty

Reklamacje należy kierować na adres:

P.H.U.P. WIDOR
UL. WITOSA 8
87-800 WŁOCŁAWEK

lub drogą poczty elektronicznej przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail:

zamówienia@widor.pl

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • opis wady Towaru oraz datę jej powstania.
  • dowód zakupu lub jego kopię.

    Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Towaru na adres Sprzedawcy.
    Sprzedawca obowiązany jest ustosunkować się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wymienionym w poprzednim zdaniu terminie reklamację uznaje się za uzasadnioną.
    Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
    Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Kupujących będących przedsiębiorcami w rozumieniu art. 43 (1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459) – zostaje całkowicie wyłączona.